Az elemzés új korszaka.
Infographic-tour: Infographic Analytics
Analitika és elemzések
Tudományos elemzések
Kutatások lefolytatása
Analízis
Tanulmányok elkészítése és írása
Adatgyűjtés
Statisztikai elemzés
Célközönség felmérés
Üzleti folyamatok elemzése
Piackutatás
A vállalati döntéshozatalt olyan tudományos módszerekkel közelítjük meg és segítjük, amelyekkel meghatározható egy rendszer optimális felépítése és működése akár olyan körülmények között is, amikor az (erÅ‘)források csak szűkösen állnak rendelkezésre. Ehhez definiáljuk a rendszer problémáját, ami tartalmazza a szervezet kitűzött céljait és azokat a részelemeket is felderítjük, melyeket a rendszer optimalizálása elÅ‘tt részletesen tanulmányozni kell. Ezt követÅ‘en tudjuk elkészíteni a vállalati rendszer idealizált reprezentációját, ami abban segít, hogy a lehetÅ‘ legoptimálisabb eljárást és stratégiát tudjuk kidolgozni.
A vállalati világ mellett portfóliónk nagy hangsúlyt fektet a projektmunkák elkészítésére, tudományos munkák és tanulmányok írására, önkormányzati kérdéskörök feltérképezésére, valamint kvalitatív és kvantitatív elemzésekre egyaránt.
Az eredményeket személyre és kutatásra szabott adatvizualizációs eszközökkel szemléltetjük.
Módszertanunk tartalmaz faktor-és klaszteranalízist, melyek nem csak publikációkban közölt tényeket támaszthatnak alá, de piaci szegmentálások esetén is kimondottan pontos képet adnak a fogyasztók csoportjairól.
Emellett összefüggésvizsgálatok, döntési fa (DTC) eljárás, szótérkép és szókapcsolati elemzések, mesterséges neurális hálózati eszközök felhasználásával dolgozzuk fel az adatokat - legyen szó a versenyhelyzeti fogyasztói magatartásokról, vagy akár teoretikus hipotézis vizsgálatokig.